Levertijd en bezorging

Heb je vragen over de levertijd of bezorging van je pakket? Wellicht vind je op deze pagina het antwoord! Hier vind je meer informatie met betrekking tot verzendkosten die gelden voor verzendingen naar het buitenland en wanneer je jouw bestelling ter bezorging kunt verwachten.

Levertijd

Maandag t/m vrijdag:
Indien in voorraad, levering binnen de 5 werkdagen.

Verzendkosten

Voor een bestelling met een bedrag lager dan € 45 betaal je € 7,50 verzendkosten. 

 

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Alle pakketten voor België worden verstuurd met Bpost.

Bij eventuele substantiële hoeveelheden, kan er een eigen koerier worden ingezet. Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Steven St Clayr, of je hiervoor in aanmerking komt.

Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een track & trace code waarmee je je pakketje kunt volgen. 

Daarnaast kan je ook kiezen voor een ander afleveradres dan je thuisadres. 

Wat is de levertijd van producten die niet voorradig zijn?

Normaliter kun je alleen producten bestellen die op voorraad zijn. Het kan echter voorkomen dat een product toch niet op voorraad is.

Mocht dit het geval zijn, dan word je hiervan altijd via e-mail op de hoogte gesteld. Wij wachten vervolgens met verzending totdat je bestelling compleet is, of toch maximaal 5 werkdagen. Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog niet compleet zijn dan verzenden wij alvast de voorradige producten.

Het ontbrekende product wordt op een later moment nagestuurd, mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt het aankoopbedrag van het product binnen 14 werkdagen gerestitueerd. Wanneer je de bestelling wenst te annuleren omdat het betreffende artikel niet op voorraad is, dan kan dit uiteraard kosteloos. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar info@stevenstclayr.be.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Wanneer BPOST het pakket niet bij je thuis kan bezorgen en ook niet bij de buren, dan bezorgen zij het bij een BPOST Servicepunt. BPOST laat een kaartje achter in je brievenbus met een code. Met de code kun je via track en trace zien waar het pakket bezorgd is.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet bezorgd kan worden?

Wanneer je bestelling niet bezorgd kan worden vanwege foutieve adresgegevens, dan is Steven St Clayr genoodzaakt om verzendkosten voor opnieuw verzending in rekening te brengen. De klant is zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Wanneer je bestelling retour gestuurd wordt vanwege niet afhalen, worden er tevens verzendkosten gerekend voor opnieuw verzending.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket nooit heb ontvangen?

Indien je jouw pakket niet binnen het gestelde termijn ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat er een onderzoek opgestart kan worden. De betreffende bezorgdienst start een onderzoek naar het pakket en vraagt na wat er aan de hand is. Een dergelijk onderzoek kan ca. 5 werkdagen in beslag nemen.